Cara Turunkan Berat Badan dengan SHAKLEE

09/01/2013

Cara Turunkan Berat Badan dengan SHAKLEE


Assalamualaikum..

Mood happy selalu sekarang nie....sebabnya saya dah kurus.....yeah!!!!siapa tak mahu kuruskan...bukanlah nak kurus sampai nampak tulang tu.....kalo leh nak kurus cantk la...ada shape sikit...hihi..demand betul saya nie...sedap mata memandang jadilah kan...

Dulu lepas bersalin berat saya 60kg....before pregnant berat 54kg...berat nie memang dari anak dara pun...yang bestnya berat saya lepas ambil set kurus shaklee turun sampai 52kg...Wahhhh!!!! lagi kurus dari anak dara....senyum lebar saya...

Bila tgk jarum penimbang tu memang tak caya...tapi memang kene percaya...sepanjang saya ambil set kurus nie takde pulak saya timbang sebab memang tak sempat....lepas 3 bulan barulah saya berpeluang menimbang..tapi dalam tempoh 3 bulan tu memang rasa sgt badan cam dah ringan, baju size m dah bole pakai, baju2 lama sume dah bole pakai...yang paling saya perasan dulu saya kalo makan satu pinggan tak puas...sekarang 1 pinggan dah rasa full sangat....tau jelah kan saya nie ibu menyusu memang selalu je rasa lapar...

CARA TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN SHAKLEE


Kawan2 mesti nak tau camne shaklee nie boleh kuruskan saya...saya kene pantang apa2 ke...selalunya customer mesti tanya camtu....terus terang saya memang tak pantang pape...nasi makan macam biasa, no skip2 makan ye.....yang penting makan ikut piramid makanan tu...tu je..sebab tu lah saya selalu sebut "Kurus Cara Sihat Dengan Shaklee".....

Senang je konsep berdiet dengan SHAKLEE nie...

CUCI > BAKAR > BUANG  > BINA

Step pertama 

Kene cuci dulu usus dengan HERBLAX....cuci toxic2, lelemak lama, lendir2 kat dinding usus tu....kenapa kene cuci....sebab semua nie la yg menyebabkn segala nutrien susah nak meresap dalam badan kita....kalau ambil  apa2 jenis supplement lambat nak bertindak n kesannya pun lambat la...sebab tulah ramai yg mengeluh suppplement tak bagus la..tak jadi pape pun ambil supplement nie...so sekarang dah tahu kan kenapa...jadi tak usah mengeluh2 lagi....ambil HERBLAX InsyaAllah semua berjalan lancar....tapi persaan lepas ambil HERBLAX nie memang best sangat....rasa ringan je badan....lega perut nie rasa....

Step kedua

Dah bersih semua dalam usus tu boleh la mulakan misi untuk bakar & pecahkan lemak dalam darah. Ada 2 jenis supplement iaitu LECITHIN & OMEGA GUARD......Nak ambil dua2 boleh or nak pilih salah satu pun boleh....lagi cepat kesannya....

Step ketiga 

Dah pecahkan lemak tu takkan nak biar je kat situ....kenelah buangkan dari badan...time nie lah ALFALFA bertindak.....Alfalfa akan bawa lelemak tu keluar dari badan....

Dah setel 3 step yg bekerja untuk buang lemak.....

Step keempat 

Bina otot dengan PROTEIN....ada 2 pilihan PROTEIN iaitu CINCH SHAKE & ESP....Nak ambil dua2 boleh....nak pilih salah satu pun boleh...kenapa protein nie perlu sangat untuk berdiet...memang perlu sebab protein la yg bantu turunkan berat badan kita....protein beri kita tenaga yg lama membuatkan kita rasa kenyang je....metabolisme kita meningkat dengan pengambilan protein & membantu serta memelihara otot kita semasa berdiet...jadi bila kita dalam proses menguruskan badan atau membuang lemak takdelah masalah perut menngeleber la...badan cam jatuh la...macam belon yg dah kurang angin tu...tak cantikkan,,,Dengan pengambilan protein badan kurus cantik je.....:)

Cara Turunkan Berat Badan dengan SHAKLEE, Herblax, Alfalfa, Lecithin, Cinch Shake, Omega Guard, ESP

Tak susah pun nak kurus dengan SHAKLEE nie...paling simple....sekiranya anda betul2 nak turunkan berat kalau boleh jangan tinggal keempat2 step nie....Nak tahu cara pengambilan contact saya k...:)

Jangan tunggu-tunggu lagi....jangan rasa was2 terutama ibu yg menyusu badan tu...lelaki pun boleh ambil...siapa kata SHAKLEE untuk perempuan je....CINCH SHAKE tu bagus untuk lelaki bagi ketul2 sikit badan tu....suami saya pun dah start ambil CINCH SHAKE...:)

SHAKLEE memang selamat, mesra alam dan sangat berkesan!!!!!

LETS SLIMMING  & HEALTHY WITH SHAKLEE!!!!!
 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order klik sini 

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *